Splošni pogoji

Splošni pogoji spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2).

Ob registraciji v sistem spletne trgovine, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

 

Splošni pogoji za spletno trgovino megatoner.si

Lastnik in upravljalec spletnih strani megatoner.si je podjetje OZ Trgokooperant z.o.o., so.p., Titova cesta 44, 2000 Maribor (v nadaljevanju "ponudnik"). Telefonska številka ponudnika je 02/6200-400, kontaktni elektronski naslov je info@megatoner.si.

 

Splošno

Pred uporabo strani morate pazljivo prebrati navedene splošne pogoje. Z uporabo te spletne strani se z navedenimi pogoji strinjate. V primeru, da se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da spletne strani ne uporabljate. Ponudnik ima pravico spremeniti splošne pogoje z ažuriranjem te objave. Tovrstne revizije pogojev so za vas zavezujoče.

 

Cene

Vse cene so navedene v evrih (€) z vključenim davkom na dodano vrednost (DDV). Ponudba blaga, ki je objavljena v trgovini megatoner.si, velja do objave preklica ponudbe. Vsak izdelek je predstavljen z imenom izdelka, njegovim proizvajalcem in aktualno ceno. V primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Ponudnik lahko kadarkoli prekliče že oddano naročilo, v kolikor ugotovi, da je prišlo do sistemske ali druge napake, ki je povzročila prikaz napačne cene izdelka.

 

Dobava

Naročeno lahko osebno prevzamete v naši trgovini. V primeru naročenega blaga z dostavo, le-to vrši ponudnik preko podjetja Pošta Slovenija d.o.o. in kurirske službe GLS. Za vsako naročilo preko spletne trgovine megatoner.si boste prejeli avtomatizirano obvestilo o prejemu naročila in začetku postopka odpreme, ki lahko traja do 2 delovna dneva, običajno pa naročila, oddana do 12. ure, odpremimo še isti dan, v kolikor je izdelek na zalogi. V obvestilu bo potrdilo naročenih izdelkov. V kolikor imate kakršnakoli vprašanja o naročilu, ali menite, da je prišlo do napake, lahko pokličete ponudnika na številko 02/6200-400 in se pogovorite o vsebini naročila. V kolikor želite, lahko izdelek po predhodnem dogovoru osebno prevzamete na naslovu skladišča ponudnika.

Če je izdelek na zalogi, bo pošiljka dostavljena najkasneje v 3 delovnih dneh po obdelavi naročila, v nasprotnem primeru boste o predvideni dobavi oziroma nedobavljivosti izdelka obveščeni po elektronski pošti ali po telefonu v najkrajšem možnem času. V več kot 90% primerov je pošiljka dostavljena že naslednji delovni dan po odpremi. Če je od naročila poteklo dlje časa, nas pokličite, da preverimo status naročila. Pri dobavi artiklov, ki jih MEGAtoner.si nima na zalogi v lastnem skladišču, je MEGAtoner.si izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do MEGAtoner.si. Prek elektronske pošte MEGAtoner.si kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči in bomo artikel odstranili iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavili ali pa celotno naročilo stornirali. Če dobavitelj ponudniku ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko ponudnik naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

V primeru dostave na dom vam bo dostavna služba naročeni izdelek (izdelke) dostavila na dom. V kolikor ob obisku poštarja ne boste dosegljivi, lahko izdelek v roku 15 dni osebno prevzamete v najbližji izpostavi Pošte Slovenije. Po tem roku se pošiljka vrne pošiljatelju. Blaga ni možno naročiti na naslove "poštno ležeče" ali na poštne predale.

Informacije o dobavi in zalogi so informativne. Lahko se spreminajo, ali pa niso točne, zaradi časovnih razmikov med naročanjem in izdobavo. Za točno informacijo o dobavi in zalogi pokličite.

 

Stroški pošiljanja

Stroški dostave znašajo 3 EUR za vsa naročila do vrednosti 50 EUR. Za naročila nad 50 EUR je dostava brezplačna. 

Po posredovanju vašega naročila se ceni prištejejo stroški pošiljanja blaga v katerega so zajeti stroški transporta in obdelave.

Pri plačilu po povzetju s pošiljanjem preko Pošte Slovenije ni provizije, znesek odkupnine plačate poštarju ali ob prevzemu paketa na poslovalnicah Pošte Slovenije.

Pri storitvi GLS Cash Service (plačilo po povzetju) ima prejemnik na izbiro plačilo z gotovino ali plačilo s kartico. Pri plačilu z gotovino nima prejemnik nobenih dodatnih stroškov. V primeru, da se prejemnik odloči za plačilo s kartico, se mu zaračunajo stroški provizije banke v višini 1,43%.

 

Reklamacije

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Za odgovornost za stvarne in pravne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
Uporaba kompatibilnih in obnovljenih tonerjev ter kartuš lahko povzroči izničenje garancije tiskalnika. Potrošnik mora sam preveriti garancijske pogoje in v kakšnih primerih se garancija izniči zaradi uporabe neoriginalnega potrošnega materiala.

Za vse morebitne reklamacije nam pošljite sporočilo z opisom težave na info@megatoner.si ali nas pokličite na 02/6200-400 (delovni čas: od ponedeljka do petka med 9. in 14. uro).

 

Poškodba artikla pri dostavi - obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če vam je naročilo dostavila Pošta Slovenije

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko sami vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. V primeru, da boste postopek sprožIli sami, to storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke na vašo matično Pošto, ki vam je artikel dostavila. Na Pošti je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino.

Če pa želite postopek sprožiti preko nas, nas kontaktirajte na elektronski naslov info@megatoner.si, kjer se boste z našim referentom dogovorili za prevzem poškodovanega paketa na vašem naslovu, kjer boste ob prevzemu paketa s strani poštnega uslužbenca izpolnili tudi Zapisnik o poškodovani pošiljki. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikla, poštne nalepke in pa opis poškodbe.

Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se kupcu vrne kupnina ali naroči nov artikel. Prizadevamo si, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

Če vam je naročilo dostavil GLS

Če vam je paket dostavil GLS in ugotovite, da je artikel ali fizična pošiljka poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine.

Škodo je potrebno prijaviti v roku 7 koledarskih dni od datuma prejema paketa na e-naslov info@megatoner.si. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikla, GLS nalepke in pa opis poškodbe. Z referentom se lahko dogovorite tudi za prevzem poškodovanega paketa na vašem naslovu.

OPOZORILO: TRANSPORTNE POŠKODBE NI MOGOČE UVELJAVLJATI BREZ ORIGINALNE EMBALAŽE!

Obvestite dostavljalca:

Pošta Slovenije: v roku 30 dni od prevzema pošiljke na najbližji pošti.
GLS: v 7 koledarskih dneh od prevzema pošiljke na e-naslov info@megatoner.si ali po telefonu na številko 02/6200-400 (delovni čas).
 

Odstop od pogodbe in vračilo blaga

Če s kupljenim blagom niste zadovoljni, lahko v štirinajstih (14) dneh po prejemu blaga pisno (priporočeno s povratnico) sporočite ponudniku, da odstopate od pogodbe. V tem primeru morate blago vrniti nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži v tridesetih (30) dneh po oddanem sporočilu o odstopu od pogodbe, po pošti na naslov:

OZ Trgokooperant z.o.o., so.p.
Titova cesta 44
SI-2000 Maribor

Ponudnik vam bo kupnino vrnilo najkasneje v tridesetih (30) dni od prejema obvestila o odstopu od naročila. Stroške vračila blaga (poštne ali transportne stroške) plača kupec. V kolikor se za preklic naročila odločite, preden je bilo blago odpravljeno, lahko to storite prosto, brez kakršnihkoli obveznosti do podjetja OZ Trgokooperant z.o.o,, so.p.. V primeru, da želite naročilo preklicati, vam ni potrebno navesti razloga za tovrstno odločitev.

Ponudnik si pridržuje pravico do enostranske odpovedi pogodbe, v kolikor se ugotovi, da pogodbe ne bo možno izpolnit v navedenem času in/ali za navedeno ceno.

 

Sklepanje in arhiviranje pogodb

Pogodbo je možno skleniti le v slovenskem jeziku. Pogodba bo shranjena v pisni obliki na sedežu podjetja. Na željo kupca je omogočen dostop do nje na sedežu ponudnika.

 

Jamstvo in garancija

Garancijski rok za tehnično blago, kupljeno v spletni trgovini megatoner.si je naveden na računu s katerim je bilo blago kupljeno, v skladu s pogoji, ki so navedeni pod Garancijskimi pogoji. Slike so simbolične.

 

Registracija

V postopku registracije na spletni strni megatoner.si se uporabi piškotek, ki shrani enoličen in naključno določen uporabniški ID. V piškotek ne shranimo vaših gesel in drugih osebnih podatkov. Uporabniški ID uporabimo, da spremljamo vaše obiske na naši strani. Piškotek vam omogoči tudi uporabo različnih funkcij spletne trgovine, kot npr. hranjenje vaših artiklov v košarici.

 

Postopek nakupa

  • opravite postopek prijave (lahko nakupujete tudi kot gost, torej brez registracije in prijave),
  • poiščete in izberete željen artikel,
  • kliknete na gumb V košarico,
  • nadaljujete nakup oz. desno zgoraj v košarici kliknete na gumb Blagajna ali na strani Košarica izberete gumb Zaključi nakup,
  • kot gost morate izpolniti polja: Podatki računa, Naslov za dostavo, Način dostave, Način plačila,
  • kot registriran kupec morate izpolniti polja: Podatki računa, Način dostave, Način plačila,
  • ste v polju Pregled naročila, kliknite na gumb Zaključi naročilo,
  • spletna trgovina javi, da je vaše naročilo zaključeno.

 
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

 

Izdaja računa

Ponudnik ob dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje račun. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.


 
Zasebnost

Uporabnik z izvedeno registracijo dovoljuje ponudniku zbiranje in uporabo osebnih podatkov, ki jih vnese ob registraciji. Podatke, ki jih boste posredovali na straneh trgovine megatoner.si zbiramo izključno za interne potrebe in potrebe izvedbe plačila. Vsi podatki, navedeni pri registraciji, so namenjeni izključno poslovanju trgovine megatoner.si in jih ponudnik ne uporablja v druge namene ali posreduje tretji osebi. Ponudnik trajno hrani ob registraciji vnešene podatke in vse spremembe, ki jih uporabnik naknadno opravi sam, v ustrezno varovanem in zaščitenem sistemu.

 

Piškotki (Cookie)

Piškotek je podatkovni element, ki ga spletna stran pošlje vašemu brskalniku in ki ga potem lahko hranite na vašem sistemu. Piškotek vsebuje podatke o uporabniku in strani, ki ste jih obiskali. Podatki o uporabniku, ki jih uporablja piškotek, pa so le tisti, ki ste jih sami vpisali. Piškotki ne morejo pregledovati datotek na vašem računalniku ali prebrati piškotkov z drugih spletnih strani. Sprejem piškotkov lahko v vašem brskalniku tudi izklopite. Za pregledovanje spletne trgovine megatoner.si piškotkov ne potrebujete. Potrebujete jih za nakup blaga, sodelovanju v anketah in drugih storitvah, ki jih registriranim uporabnikom ponuja spletna trgovina megatoner.si.

 

  • Hitra dostava
    Vsa naročila do 12. ure bodo odposlana v istem dnevu!
  • Garancija
    Ponujamo dve leti garancije na kartuše in tonerje iz naše ponudbe.
  • Brezplačna dostava
    pri nakupu v skupni vrednosti nad 50 €.